Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή αν απλά άλλαξες γνώμη μπορείς να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής εύκολα και γρήγορα εδώ. Με την έγκριση του αιτήματος επιστροφής δρομολογούμε εμείς την παραλαβή του δέματος από τον χώρο σου χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Για να επιστρέψεις κάτι που αγόρασες στο top-store.gr, μπορείς να συμπληρώσεις το αίτημα επιστροφής στην σελίδα επιστροφής προϊόντων. Θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου τον αριθμό παραγγελίας καθώς και το email σου. Μπορείς να δεις βήμα βήμα πως να υποβάλλεις αίτημα επιστροφής στο άρθρο “Πώς κάνω αίτημα επιστροφής”.

Όταν συμπληρώσεις και υποβάλεις τη φόρμα επιστροφής, η ομάδα του top-store.gr θα επεξεργαστεί το αίτημά σου και θα σου αποστείλει e-mail με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Υπαναχώρηση

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που έχεις αγοράσει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Το top-store.gr αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση για τις 5 πρώτες φορές το χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Σημείωσε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες πληροφορίες προϊόντων. Διάβασε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο “Περιορισμοί επιστροφών”.

Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείς να το επιστρέψεις επιλέγοντας “Λάθος προϊόν” στη φόρμα επιστροφής.

Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσεις μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το διαπίστωσες κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείς να επιλέξεις “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής, να επισυνάψεις τις φωτογραφίες της ζημιάς και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Καταστροφή κατά την μεταφορά" ή κάτι αντίστοιχο, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασες παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις. Φρόντισε οι φωτογραφίες που θα ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα του Top-store.gr να έχει την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Εάν κάποιο προϊόν που αγόρασες ανήκει σε κατηγορία που δεν επιτρέπονται επιστροφές για λόγους προστασίας υγείας και είναι ελαττωματικό, επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας για να σε βοηθήσουμε για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσεις.

Νόμιμη Εγγύηση

Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούρια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια υπό τις προϋποθέσεις του νόμου.

Επειδή η νόμιμη εγγύηση απορρέει απευθείας από το νόμο υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον εκάστοτε πωλητή.

Εμπορική Εγγύηση

Κάποια προϊόντα συνοδεύονται από Εμπορική Εγγύηση η οποία προσφέρεται προαιρετικά από τον πωλητή ή κατασκευαστή, και αφορά επισκευή προϊόντος, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers). Η Εμπορική Εγγύηση έρχεται να σε καλύψει επιπρόσθετα των δικαιωμάτων που έχεις από τη νόμιμη εγγύηση.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγόρασες, μπορείς να ανατρέξεις στη συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή να επικοινωνήσεις μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας για να σε καθοδηγήσουμε περαιτέρω.

Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση

Όλες οι επιστροφές παραλαμβάνονται από το κατάστημα αγοράς και περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε σε ό,τι επέλεξες στη φόρμα επιστροφής. Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με την όποια έχεις εξοφλήσει την παραγγελία. Τα χρήματά σου αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σου μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από την NTC TECHNOLOGIES IKE. Σημείωσε εδώ ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ενδέχεται να μη σου επιστραφεί το σύνολο του ποσού που έχεις καταβάλει, εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο για να διαπιστώσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σου με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας κοινοποιήσεις τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού και συγκεκριμένα: ΙΒΑΝ λογαριασμού, τραπεζικό ίδρυμα, όνομα κατόχου (το οποίο θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με το πρόσωπο που παρέλαβε και εξόφλησε την παραγγελία).

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου με δικά μας έξοδα.

Εφόσον το παρέχει η εμπορική εγγύηση, για κάποιες κατηγορίες προϊόντων είναι δυνατή η επιλογή της επισκευής, Εάν το επιλέξεις στη φόρμα επιστροφής, θα σε ενημερώσουμε με email για τη διαδικασία.

Περιορισμοί επιστροφών

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις εγγυήσεις στην παράγραφο Ελαττωματικό προϊόν.

Παραστατικό αγοράς

Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.

Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Το κατάστημα θα σου αποστείλει το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβει τα προϊόντα.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  1. Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

    • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).

    • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα, γυναικεία μαγιό)

    • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)

    • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες)

    • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια)

    • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)

    • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)

Θα μπορείς να αναγνωρίσεις ποια προϊόντα ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες από την σχετική ένδειξη “Ισχύουν περιορισμοί στις επιστροφές” που θα εμφανιστεί μόλις προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι σου καθώς και κατά την υποβολή ενός αιτήματος επιστροφής.

*Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.

  1. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο(1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

  • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα ζευγάρι παπούτσια, τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.

  • Το δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα τα ενδύματα και τα υποδήματα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).

  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.